Orange ako operátor opäť (ne)sklamal

S operátorom Orange som si v minulosti zažil množstvo zaujímavého, ale aj po X rokoch vedia stále prekvapiť svojím "prozákazníckym" prístupom.

Celý príbeh od začiatku, v skratke

V marci 2021 sme si zriadili optický internet a TV od Orange. Zriadenie OK, služby OK. Úhrady vždy načas. Dvakrát sa zvyšovala cena, ale beriem to ako korektnú záležitosť, pretože sme boli upovedomení vopred a dostali sme možnosť odstúpiť od zmluvy. My sme však zostali.

Po 24 mesiacoch uplynula viazanosť a nabehla nová, podstatne vyššia cena. Nevenoval som tomu pozornosť a platil som ďalej. Všimol som si to asi až o tri mesiace neskôr. Čo ma na tom zaráža najviac je fakt, že nik nezavolá a neopýta sa vás, či by ste náhodou nemali záujem o predĺženie viazanosti, aké sú aktuálne možnosti a ponuka, alebo aby vám aspoň oznámil, že vám viazanosť končí. Takže vás (pochopiteľne) nechajú kľudne platiť takmer dvojnásobnú cenu.

Nakoniec som sa rozhodol zájsť na pobočku službu zrušiť. Na otázku prečo odpovedám, že cena je extrémna. Dotyčný sa sám zarazil nad cenou a hovorí že pri predĺžení by ste mohli platiť len cca. polovicu.

Mohol.